Till Rågårdsvik

Lilla Rågårdsviks samhälle på Skaftö. - Rågårdsvik - Sverige


God morgon! Strax bär det av till mitt älskade Rågårdsvik, det var många år sedan jag tillbringade en hel månad där (eller mer blir det ju med tanke på att vi skall vara nere i sex veckor, fast det blir några avstickare till Göteborg och Öland också) och det skall bli helt fantastiskt. Mina barndoms somrar tillbringades i Rågårdsvik från första till sista dagen på lovet och jag hade massor med skoj med bästisen Louise. Och nu är hon där med sambo och lilla dottern som jag inte träffat ännu, det skall bli SÅ roligt att få träffa dem igen. Och lite surrealistiskt förstås att gå med varsin barnvagn med RIKTIGA bebisar i, förr om åren släpade vi mest på våra tyghundar som vi köpte riktig hundmat till för veckopengen, haha.

Hoppas att ni får en alldeles, alldeles underbar midsommar, vi hörs snart ♥

Bilderna är lånad från reseguiden.se

Kommentarer :

#1: Anna - Starwoman ☆

Gud vad härligt dte ser ut. Hoppas ni får fantastiska veckor på västkusten, ag är avundsjuk ;)



Tack för tipset om Roslund & Hellström har inte läst någon av deras böcker, så nu ska jag bunkra upp med dessa. Tack!



Lova köra försiktigt i midsommartrafiken!



Kraaamar

skriven
#2: Louise

Åååå sötnos, jag längtar, jag längtar efter att träffa er!!!

Pussar o kramar!

skriven
#3: Ann-Louise

Så fint det ser ut där! Förstår att du längtar dit och vad kul att träffa bästisen!!

Du kommer att få det kanon i dina hemtrakter!



Glad midsommar & Kram / Ann-Louise

skriven
#4: Caroline

Anna:

Nu är vi framme på Västkusten och det enda som saknas nu är sommarvärmen... Men det verkar bli bättre i början på nästa vecka så med den vetskapen gör inte det inte så mycket om dansen kring midsommarstången i eftermiddag sker i sommarregn :-) Hoppas att din midsommarafton blir riktigt mysig och att ni har det lite varmare i Sjöstaden, kramar!!

skriven

Kommentera inlägget här :