Några dagars paus

(null)
Älskade, underbara Skaftö ♥ Så skönt det var att komma dit några dagar i slutet på förra veckan, koppla bort livet utanför och bara vara. Även om jag hade svårt att inte fota, mobilen hänger med precis överallt... Jag skulle behöva träna mig på att lämna den hemma då och då. Kanske ett uppdrag för sommaren?
 
Godmorgon efter några dagars paus från bloggen!
 
Tidigt i torsdags morse satte sig jag och Jocke i bilen på väg till Göteborg och mammas urnsättning. Det gick snabbt och var en fin stund i solen. Därefter åkte vi vidare till Skaftö och umgicks med (en del av) familjen i ett par dagar. Supermysigt 😊
 
Vi var tillbaka här i lördags kväll och då började vi se på dokumentären "Filthy Rich - Jeffrey Epstein" vilken vi såg klart igår. Vilken sjuk värld, vilka sjuka människor det finns... Men också så mycket godhet och det känns som att verkligheten kommer ikapp till slut. Oavsett hur rik du är och hur mycket makt du har. Till slut får dessa moguler, så som Jeffrey Epstein (och Harvey Weinstein), sona för sina vidriga brott. Verkligen en sevärd dokumentär (även om jag vill veta mer), dagens tips!
 
Nu ska jag starta arbetsdagen, på eftermiddagen ska jag träffa min arbetsgrupp för första gången sedan jag började jobba igen i början på april. Vi ska ha picknick (med säkerhetsavstånd) på Söder, blir mysigt att få byta Skype mot att ses live 😘
 
Ha en fin måndag, kramar!!!

Kommentera inlägget här :