Upp och ner och upp igen...

Godkväll fina bloggvänner, vad glad och förvånad jag blir när jag ikväll gick in på bloggen och såg hur många ni är som fortsätter att titta in här dag efter dag trots att jag inte uppdaterat på flera veckor! Det gör mig varm i hjärtat ♥ Och laddad inför att blogga igen med förnyad kraft!
 
Som ni har märkt har jag inte bloggat på ett bra tag. Jag skrev om att något hänt och sedan en dag upphörde plötsligt inläggen att komma. Det var helt rätt beslut att pausa ett tag, det har varit tuffa veckor. Fysiskt och psykiskt. Men nu har jag varit nere och vänt, fattat svåra beslut och kan sätta punkt för detta "kapitel" i livet. Och jag känner mig starkare än på länge, stolt över mig själv. Att jag vågade vara sann mot mig själv. Så nu är jag här igen, med ett ökande sug om att få dela med mig av stort och smått i mitt liv.
 
Och det är inte bara jag som genomgått förändringar den senaste tiden, jag känner ju knappt igen mig här inne :-) Blogg.se har verkligen genomgått en omfattande uppfräschning, jag måste nog ta mig lite tid och titta igenom denna nya version.
 
Utöver existensiella frågor, sjukhusbesök, fysiska åkommor och annat så har de sista veckorna också innehållit en del trevliga aktiviteter. Vi har varit i Göteborg och gått på bröllop och i vanlig ordning var det supermysigt att komma ner för att träffa familj och vänner. Det har också blivit mycket god mat (och några kilo extra att bära på men vad gör väl det om 100 år...) och jag har mycket inspiration på den fronten till bloggen. Just nu bakar jag faktiskt en sats med nyttigt bröd och snart skall jag och Jimmy äta varsin rykande färsk fralla med stark ost och skinka på, mums!!! Ja, över huvudtaget så är jag redo och ligger i startgroparna på flera plan i livet och det är så skönt så ni anar inte. Hoppas nu att ni stannar kvar ett tag till här inne, jag har saknat er och bloggen skall ni veta ♥ ♥ ♥ 
 
KRAMAR

Kommentarer :

#1: Lisa

Kul att du är tillbaka!
Och att du är på rätt sida, på väg upp.

Svar: Tack, det känns otroligt bra faktiskt att blogglusten är tillbaka! Hoppas att du får en riktigt härlig dag imorgon, här blir det traditionellt firande med mycket god mat och lite groddans kring stången ;-)
KRAM
Caroline

skriven
#2: Angelica

Hej vad skönt att du mår bättre ! Önskar dig en fin helg. Vi har en febrig tjej så det blir en lugn helg kram! Angelica!

Svar: Krya på lillskruttan, kanske hinner hon pigga på sig tills imorgon så att hon orkar med lite midsommardans och blommor i håret :-) Ha en riktigt mysig och skön dag, stor kram!!!
Caroline

skriven
#3: Sanna

Skönt att du mår bättre! Hoppas att du får en skön midsommar! Kram S

Svar: Tack detsamma! Hoppas att ni får en solig och härlig dag med god mat och fint sällskap :-)
KRAAAAM
Caroline

skriven
#4: Therese

Skönt att höra fina du! Hoppas det fortsätter åt rätt håll och att ni får ett härligt midsommarfirande. stor kram

Svar: Ja, nu känns det bättre och hoppas att du också har det bra! Hur firar ni midsommar? Vi firar här hemma, insåg dock idag att vi inte har städhjälp imorgon vilket vi skulle ha haft och det är grymt skitigt hemma (HUR kan det bli så på ynka två veckor...) så nu är jag liiiite stressad och lär få städa halva natten ;-)
Ha en toppendag imorgon, stor kram!!!
Caroline

skriven
#5: Petra

Kul att du är tillbaka,du är så efterlängtad.
Ja nya versionen på blogg.se är jag inte helt överens med men man får väl ta sig tid o lära sig,kan du blogga från din mobil?jag kan inte logga in:(
Hoppas du får en supermysig midsommar och stor kram

Svar: Åh, är det inte bara jag som har det problemet! Det var ju ändå lite skönt att höra :-) Ha en underbar dag imorgon, stannar ni hemma? Vi tänkte åka till Vallentuna centrum och dansa kring stången, kanske vi ses där :-)
KRAM
Caroline

skriven
#6: Mira

Härligt att du är tillbaka! :)
Hoppas du får en fin midsommar, kramis!

Svar: Tack och tack detsamma!!! Skall kika in på Instagram och se hur du har det :-)
KRAMAR
Caroline

skriven
#7: Petra

Blir lite full av skratt av denna bloggfunktion:)Vi kommer att åka till vallentuna i morgon men inte mitt i centrum.Tror att detta midsommarfirande var en bit ut.Ja hur som helst ha en fin midsommar,ja vi kanske dansar på varandra i morrn;)Kram

Svar: Oj, nu blir jag stressad... Tänk om vi inte har valt det bästa midsommarfirandet :-) Såg i någon broschyr att det fanns några olika i Vallentuna och då blev jag bekväm och tänkte att närmast blir bäst, haha! Fast de är nog mysiga allihop, bara vädret är på vår sida så!!!
Sov sött, kramkram
Caroline

skriven
#8: Anna S

Hej hej.
Kul att höra ifrån dig. Det är ju lustigt det där med att man tänker på de personer vars bloggar man läser.
Äh vad konstig mening det blev.
Jag menar iaf att jag har tänkt på dig.

Kram o glad midsommar

Svar: Haha, lite konstig mening men jag förstår vad du menar ;-) Hoppas att du också får en härlig midsommar och framförallt... SOOOOOOOL!!!
KRAMAR
Caroline

skriven
#9: pillan

Åh vad roligt att se dig igen! Och så skönt att uppehållet har gjort dig gott!

Kram P

skriven
#10: Mammorama

Vad glad jag blir att läsa ditt inlägg, det verkar som om du gjort en personlig resa och kommit till insikt över saker och ting :-) Ser dock att det var ett tag sedan inlägget så jag hoppas allt är bra och att du "bara" njuter av en skön semester! Kram

skriven

Kommentera inlägget här :