En dag på landet

Åhhh, vilken mysig lördag vi har haft på landet! Efter frukost åkte jag, Cisse, mamma och pappa upp till Rågårdsvik och välkomnades av min bror Mikael och hans A som fixat till en fräsch lunch. Och vilken härlig dag det varit, nu känns det som att våren ÄNTLIGEN är här!!! Vi har gått promenad, suttit i solen, ätit gott och fikat i två omgångar så nu är det en mätt och nöjd Caroline som slagit sig ner framför TV:n hemma hos mamma och pappa igen :-)

Imorgon eftermidddag bär det av hemåt men innan dess skall vi kolla in min andra brors nya lägenhet och sedan skall jag och syrran ner på stan för en liten shoppingrunda till, jag är supernöjd med min helg och lyxigt värre är ju att även tisdag är en ledig dag som skall tillbringas i lugn och ro med Jimmy och mina tjejer ♥

Ha en riktigt skön Valborg, stor kram!!!

Kommentarer :

#1: Mira

Låter som att du haft en toppenhelg, vad härligt för dig ♥

Kramis

skriven
#2: Therese

Härligt! Fin bild på er. Jag tror onsdag den 16e passar. Ska försöka fixa barnvakt :) skulle det funka för dig? kramar

skriven
#3: Therese

Gick inte kommentera ovan så jag skriver här, du vet väl att det alltid är bättre väder på Framsidan än i GBG? Jag tror onsdagen funkar bäst för mig, har mailat min svägerska om hon kan vakta barnen. kramar ska sova nu

skriven

Kommentera inlägget här :