Happy new year, 2012!!!

Lunchen idag intog tillsammans med våra syskon och grannar här i Rågårdsvik, vi var cirka 15 personer som samlades nere vid sjöbodarna för att grilla korv, äta hembakt, dricka bubbel och varm choklad! SÅ mysigt och precis vad jag behövde för att ladda batterierna och komma i skön nyårsstämning!!!
Jimmys bror Rasmus står i nyårssolen och blickar ut över Ellösfjorden och "Smörstacken", mitt älskade Rågårdsvik ♥

Vill bara kika in en snabbis och önska er alla en underbar nyårsafton och en riktigt fin start på det nya året!!! Ni är så himla goa som läser bloggen och jag hoppas att vi får ett härligt bloggår tillsammans 2012 :-) KRAMAR

Kommentarer :

#1: Anna - Starwoman

Fantastiska bilder!!!



Önskar er ett gott slut och ett alldeles fantastiskt nytt år!



Ha en underbar kväll och skål säger vi så hoppas jag att vi kan ses snart, saknar dig!



Stor kram

//Anna



Ps hoppas du fick mitt sms tidigare <3

skriven
#2: Annas inspiration

Hej söta Caroline!



God fortsättning önskar jag dig & din fina familj!

usch vad obehagligt det låter med en panikångestattack, hoppas du inte behöver uppleva en sådan fler gånger!



Va rädd om dig nu

MÅNGA KRAMAR

skriven

Kommentera inlägget här :